hermes

HERMES SFA se adreseaza firmelor de distributie sau firmelor producatoare care au propriile retele de agenti de vanzare sau merchandising. Soluţia modulara HERMES SFA foloseste echipamente mobile pentru automatizarea unor activitati si procese in care sunt implicati agenti care fac munca de teren:
• distributie si vanzare in regim van-sales pentru distribuitorii/ diviziile care au in portofoliu un sortiment relativ restrans de produse (zeci) iar aceste produse ocupa un volum relativ mic si se preteaza vanzarea direct din camion (van, autoutilitara, de exemplu in cazul distributiei de inghetata, tigari, paine, farmaceutice veterinare, suplimente);
• distributie si vanzare in regim pre-sales (preluare comenzi) - caz in care agentul care desfasoara activitate de teren isi parcurge ruta avand la dispozitie pe terminalul mobil informatii complete si actuale despre stocuri, preturi, discounturi, promotii active pentru care el are drepturi de acces;
• culegere de informatii de pe teren folosind chestionare - de regula informatii esentiale de marketing privind prezenta cu produse proprii (vs concurenta) sau chestionare referitoare la prezenta cu materiale promotionale in punctele de vanzare (POS) din teritoriul acoperit/vizat;

Aplicatie din zona "mobila", lider pe piata din Romania in categoria Sales Force Automation (SFA), HERMES SFA este cea mai "titrata" aplicatie mobila din categoria sa, fiind folosita in prezent de peste 5500 agenti de la importante companii multinationale din regiune (Romania, Ungaria, Bulgaria, Cehia, Ucraina si tarile din fosta Yugoslavie).

Beneficii oferite de HERMES SFA
• Cresterea vanzarilor companiei gratie folosirii mai eficiente a timpului de lucru de catre forta de vanzari;
• Cresterea productivitatii fortei de vanzari prin automatizarea completa a activitatilor desfasurate de agenti pe teren;
• Folosirea unui sistem unitar de înregistrare a comenzilor de la clienti;
• Organizarea eficienta a fortei de vanzare, optimizarea rutelor, a stocurilor si planificarea mai exacta a activitatilor
• Degrevarea agentilor de majoritatea sarcinilor administrative;
• Controlul clientilor rau-platnici, fiind blocata posibilitatea de a înregistra noi comenzi pentru clientii cu restante si intarzieri la plata
• Îmbunatatirea planificarii si controlului activitatii de vanzari atat la nivelul departamentului cat si la nivelul fiecarui reprezentant de vanzari în parte;
• Fidelizarea clientilor, prin îmbunatatirea serviciilor si cresterea prestanetie agentilor pe teren;
• Cresterea cantitatii si calitatii informatiilor referitoare la clienti si contacte pentru reprezentantii de vanzari
• Cresterea motivarii si responsabilizarii agentilor prin integrarea în sistemul HERMES a obiectivelor de vanzari (target de vanzari valoric);
• Posibilitatea evaluarii permanente a situatiei întregii echipe de vanzari fata de obiectivele stabilite;
• Suport operational si de control pentru managementul executiv din vanzari, gratie unui set extins de rapoarte standard si dinamice specifice acestei activitati;
• Suport extensiv pentru implementarea de actiuni concertate de promovare si vanzari (ex: lichidarea unor stocuri care se apropie de termenul de expirare, oferte speciale);
• Control îmbunatatit al colectarii banilor din piata;
• Reducerea costurilor si a ineficientei: tinerea sub control a unor costuri logistico-operative (ex: combustibil, materiale promotionale) gratie unui control sporit al activitatilor derulate de agenti pe teren.
• Scurtarea timpilor de întocmire si de validare a comenzilor înregistrate de agenti pe teren;
• Managementul eficient al investitiilor în materiale promotionale (POSM);
• Obtinerea de informatii corecte cu privire la obiceiurile de cumparare ale consumatorilor;
• Posibilitatea de a prelua imagini foto de la locatiile vizitate (cu aplicatia ce ruleaza pe PocketPC) – pentru monitorizarea si justificarea conformitatii cu respectarea standardelor de merchandising impuse de companie.
• Culegerea de informatii actuale (direct de pe teren) despre prezenta pe piata a produselor proprii si ale competitorilor;
• Analize aprofundate ale actiunilor concurentei, îmbunatatirea campaniilor de marketing, posibilitatea de a rectiona rapid la schimbarile sesizate in piata.