hermes

Informatizarea activitatii din depozit
Aplicatia utilizeaza terminale mobile dotate cu scanner de coduri de bare si permite gestionarea stocarii marfurilor pe locatii, loturi si tipuri de produse facilitand inregistrarea operativa, informatizarea si automatizarea activitatilor specifice dintr-un depozit.

Beneficii client:
♦ optimizarea activitatilor din depozit: trasabilitatea produselor, generarea listelor de picking, managementul etichetelor;
♦ reducerea costurilor operationale prin eliminarea reoperarii activitatilor, eliminarea erorilor de operare si prin reducerea timpului necesar pentru inventariere si relocarea marfurilor;
♦ crearea unei versiuni informatizate a hartii depozitului si reducerea semnificativa a timpilor de localizare a marfii din depozit;
♦ utilizarea codurilor de bare si a terminalelor mobile in vederea automatizarii principalelor operatiuni;
♦ optimizarea proceselor de pregatire a marfii in vederea incarcarii si expedierii acesteia;
♦ control imbunatatit al stocurilor si automatizarea intocmirii documentelor aferente receptiilor, avizelor de transfer si avizelor de expeditie;
♦ posibilitatea de personalizare a implementarii, respectand cerintele functionale specifice ale fiecarui client;
♦ integrare nativa cu sistemul B-Org-ERP dezvoltat de Transart;
♦ capacitatea de a furniza o solutie informatica completa, inclusiv terminalele mobile necesare si reteaua WiFi.

Pachetul se compune din:
♦ Aplicatia Mobila folosita de gestionari si operatori;
Aplicatia Back Office folosita la depozite sau la sediu; 
♦ Modul de comunicatie care leaga aplicatia mobila de Back Office; 
♦ Modul de raportare integrat in aplicatia Back Office.